Dostaw wyrobów medycznych sterylnych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp.z o.o.

  • Numer postępowania 31.2020
  • Typ postępowania Postępowanie PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Uwagi

    Składanie wniosków / ofert w postępowaniach odbywa się w formie określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    Termin składania ofert został zmieniony.

    W ogłoszeniu zaktualizowano termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2020-07-29 10:00
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2020-07-29 10:15
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2020-07-10
    Termin zakończenia postępowania:
    2020-12-10
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2020-07-10 10:39 -
    icon Siwz -pdf.pdf 2020-07-10 10:39 716 KB
    icon Zał.ącznik nr 1 do SIWZ - Druk Oferty.doc 2020-07-10 10:39 112 KB
    icon Załącznik nr 2 do SIWZ _Wzór JEDZ.doc 2020-07-10 10:39 205 KB
    icon Załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy.xlsx 2020-07-10 10:39 27 KB
    icon Załącznik nr 4 do Siwz - projekt umowy.pdf 2020-07-10 10:39 542 KB
    icon Załącznik nr 5 do SIWZ_Ośw_Grupa Kapitałowa.doc 2020-07-10 10:39 63 KB
    icon Załącznik nr 6 do SIWZ_Oświadczenie.doc 2020-07-10 10:39 54 KB
    icon ogłoszenie o zamówieniu - opublikowane.pdf 2020-07-10 10:39 222 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Odpowiedzi na pytania.pdf 2020-07-17 14:50 794 KB
    icon modyfikacja strona.pdf 2020-07-23 14:12 587 KB
    icon ogłoszenie o zmianie ogłoszenia strona.pdf 2020-07-23 14:12 75 KB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Numer części Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    1 Pakiet nr 1 – Akcesori laryngologiczne I 7 462,80 PLN
    2 Pakiet nr 2 – Wkłócia -igły do portów, do blokad, zestawy do kaniulacji 36 370,30 PLN
    3 Pakiet nr 3 – Akcesori do chirurgii przełyku 38 880,00 PLN
    4 Pakiet nr 4- Akcesoria laryngologiczne II -ostrza, frezy 108 985,16 PLN
    5 Pakiet nr 5 - Dren płuczący kompatybilny z Clearvision II 20 756,79 PLN
    6 Pakiet nr 6 - Zestaw do drenażu lędźwiowego 16 601,76 PLN
    7 Pakiet nr 7 - Materiały zużywalne do posiadanego przez Zamawiającego wstrzykiwacza 58 428,00 PLN
    8 Pakiet nr 8 - Dren do kapnografu 1 080,00 PLN
    9 Pakiet nr 9 - Zestaw do długotrwałego żywienia 6 523,20 PLN
    10 Pakiet nr 10 - Akcesoria do laryngoskopów 47 601,00 PLN
    11 Pakiet nr 11 - Opatrunki specjalistyczne 18 316,80 PLN
    12 Pakiet nr 12 - Folia poliestrowa 7 830,00 PLN

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert 2020-07-29 12:02 -

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 2, 3, 8 2020-10-02 13:56
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 12 2020-09-24 08:59
    Informacja o wynikach dotyczy części: 10 2020-09-02 09:04

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa